ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Έχουμε κάνει ειδικές συμφωνίες με τις μεταφορικές εταιρείες για όσο το δυνατόν οικονομικότερες αποστολές. Το πρόγραμμα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος υπολογίζει αυτόματα ανάλογα με το βάρος των προϊόντων τα έξοδα αποστολής.

Όταν προχωρήσετε στο ταμείο βλέπετε κατευθείαν τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας ανάλογα με το βάρος. Μπορείτε να αναπροσαρμόσετε τα έξοδα, αν έχετε επιλέξει κάποια βαριά προϊόντα, βάζοντας λιγότερη ποσότητα ή διαγράφοντάς τα εκείνη την στιγμή.

Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής όπως αντικαταβολή ή κατάθεση. Στην περίπτωση της αντικαταβολής χρεώνεστε με επιπλέον έξοδα. Σε περίπτωση που επιλέξετε ''Κατάθεση στην Τράπεζα'' δεν χρεώνεστε με επιπλέον έξοδα.


α) ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Για τις αποστολές σας εντός Αττικής με βάρος έως 2 κιλά χρεώνεστε 5,00 ευρώ.

Για κάθε επόμενο κιλό η χρέωση ανέρχεται σε σε 1,00 ευρώ το κιλό.

Σε περιπτώσεις αποστολών με αντικαταβολή η επιβάρυνση στην τιμή της βασικής υπηρεσίας ανέρχεται σε 2,00 ευρώ.

β) ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΣΕ ΧΕΡΣΑΙΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Για τις αποστολές σας στην επαρχία σε χερσαίους προορισμούς με βάρος έως 2 κιλά χρεώνεστε 7,00 ευρώ.

Για κάθε επόμενο κιλό η χρέωση ανέρχεται σε σε 1,50 ευρώ το κιλό.

Σε περιπτώσεις αποστολών με αντικαταβολή η επιβάρυνση στην τιμή της βασικής υπηρεσίας ανέρχεται σε 2,50 ευρώ.

β) ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΣΕ ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ

Για τις αποστολές σας στην επαρχία σε νησιωτικούς προορισμούς με βάρος έως 2 κιλά χρεώνεστε 9,00 ευρώ.

Για κάθε επόμενο κιλό η χρέωση ανέρχεται σε σε 1,80 ευρώ το κιλό.

Σε περιπτώσεις αποστολών με αντικαταβολή η επιβάρυνση στην τιμή της βασικής υπηρεσίας ανέρχεται σε 2,50 ευρώ.

Εκτύπωση Email

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Η Κατερίνα Μούρμουρα είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας με παιδαγωγική κατεύθυνση, του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει ετήσια εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, και είναι τελειόφοιτη μεταπτυχιακή φοιτήτρια του University of Strathclyde της Γλασκόβης με εξειδίκευση στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).

Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί στο πρόγραμμα Εικονογραφικής & Γλωσσολογικής Μεθόδου της Δώρας Μαυρομμάτη για την Πραγματολογική, Σημασιολογική και Ετυμολογική επεξεργασία της γλώσσας για δυσλεξικούς μαθητές.

Είναι συνεργάτης του Κέντρου Δυσλεξίας της Δώρας Μαυρομμάτη από το 2008 αναλαμβάνοντας εκπαιδευτική παρέμβαση σε μαθητές με Δυσλεξία, καθώς και την οργάνωση και σχολική μελέτη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και ΔΑΦ.

Μέσα από την πολυετή εμπειρία της έχει αναπτύξει ειδική μέθοδο μνημονικών τεχνικών για την εκμάθηση των Αρχαίων Ελληνικών για δυσλεξικούς μαθητές Γυμνασίου.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ταυτόχρονα και σαν ειδική παιδαγωγός Παράλληλης Στήριξης σε μαθητές με ΔΑΦ. Επίσης, εργάζεται ως εισηγήτρια σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και σε εποπτείες Εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης. 

Εκτύπωση Email

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

karamalikh

Η Καραμαλίκη Ελευθερία-Κωνσταντίνα είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδος από το 2014. Διαθέτει Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος και ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση στην Παιδοψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων "Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ'', στην Αθήνα. Eργάστηκε ως Εξωτερική Κλινική Συνεργάτης, προσφέροντας υπηρεσίες, πρόληψης, αξιολόγησης και παρέμβασης σε περιστατικά του νοσοκομείου έως το 2019.

Στα πλαίσια της πρακτικής και κλινικής άσκησης, είχε άμεση επαφή και εκπαιδεύτηκε στην αξιολόγηση και θεραπευτική προσέγγιση παιδιών και ενηλίκων με ποικίλες διαταραχές. Ειδικεύεται στην αποκατάσταση λόγου και ομιλίας παίδων, καθώς και στην αποκατάσταση Δυσλεξίας, εφαρμόζοντας τη Μέθοδο Δ. Μαυρομμάτη.

Από την πρακτική της άσκηση στην Παιδοψυχιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων απέκτησε εμπειρία από περιστατικά που αφορούσαν ΔΑΦ, Διαταραχές Λόγου & Ομιλίας, Μαθησιακές Δυσκολίες και Δυσλεξία, Νευρογενείς Διαταραχές, Σύνδρομο Down, ΔΕΠ/Υ, Σχιστίες, Νοητική Υστέρηση και συνοδές ψυχολογικές, ψυχιατρικές και οργανικές παθήσεις, υπό την εποπτεία καταξιωμένων λογοθεραπευτών-λογοπεδικών.

Επιπλέον, είναι κάτοχος πτυχίου Εθελοντή Διερμηνέα Ολικής Επικοινωνίας και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.  

Έχει εξειδικευτεί στη μέθοδο της κας Μαυρομμάτη Δ. για τη Δυσλεξία και από το 2015 συνεργάζονται στο ''Κέντρο Δυσλεξίας & Λογοθεραπείας'' αναλαμβάνοντας περιπτώσεις παιδιών και ενηλίκων με διαταραχές λόγου, ομιλίας κι επικοινωνίας, βαρηκοϊας/κώφωσης, καθώς και περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας εφαρμόζοντας τη μέθοδο "Μαυρομμάτη".

Από το 2017 εκπαιδεύεται σε μεθόδους στοματοπροσωπικής μυολειτουργικής θεραπείας (OMT) στην μέθοδο Oral Placement Therapy (OPT-Οral Placement Therapist, Level 2), αλλά και στη μέθοδο PROMPT για παιδιά με απραξία ομιλίας και άλλες κινητικές διαταραχές ομιλίας και καθυστέρηση ομιλίας (Prompt Trained Therapist).

Μελετά και ειδικεύεται σε περιπτώσεις παιδιών με διαταραχές άρθρωσης και μυολειτουργικές διαταραχές, αλλά και στις στοματικές αισθητηριακές δυσλειτουργίες των παιδιών, χρησιμοποιώντας ως επί το πλείστον τις παραπάνω μεθόδους αποκατάστασης. Για την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά μικρής ηλικίας (Α΄& Β' Δημοτικού) καθώς και σε περιπτώσεις Δυσλεξίας, εφαρμόζει σχεδόν αποκλειστικά τη Μέθοδο "Μαυρομμάτη".

Έχει πιστοποιηθεί στην χορήγηση του διαγνωστικού εργαλείου "ΠΑΙΣ" για την πρώιμη ανίχνευση του Αυτισμού σε παιδιά από 18 μηνών, καθώς και σε άλλα διαγνωστικά εργαλεία.

Πραγματοποιεί πολύωρες εκπαιδεύσεις και εποπτείες σε φοιτητές Λογοθεραπείας και νέους επαγγελματίες του κλάδου σε θέματα που αφορούν στην Άρθρωση-Φωνολογία και τις μαθησιακές δυσκολίες, καθώς και ενημερωτικές ομιλίες προς γονείς και παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας. Τα τελευταία χρόνια και με την άδεια της κας Μαυρομμάτη, έχει εκπαιδεύσει ενδιαφερόμενους στη "Μέθοδο Μαυρομμάτη" για τη Δυσλεξία και στο "Πρόγραμμα Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής".

Συγχρόνως, από το 2014, πραγματοποιεί κατ'οίκον συνεδρίες σε παιδιά με διαταραχές λόγου & ομιλίας, μαθησιακές δυσκολίες/δυσλεξία και Δ.Α.Φ.. Ακόμη, αναλαμβάνει διαδικτυακές συνεδρίες που αφορούν στην αποκατάσταση της Δυσλεξίας και στις Φωνολογικές Διαταραχές.

Από το 2014 έως το 2021 έχει εργαστεί σε Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία της Αττικής ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε περιπτώσεις παιδιών με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού.
 
​Τα συνεχή σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που έχει παρακολουθήσει καλύπτουν ενότητες όπως ΔΕΠ/Υ, Δ.Α.Φ, Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαταραχές Λόγου & Ομιλίας, Bαρηκοΐα, μέθοδος ΤΕACCH, Οral Placement Therapy (ΟPT), Feeding Therapy, PROMPT, Απτικές Τεχνικές Αποκατάστασης σε παιδιά με Δ.Α.Φ,  Μυολειτουργική Θεραπεία, Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, Intensive Interaction κ.α.

Εκτύπωση Email

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΔΩΡΑ

dora

ΣΠΟΥΔΕΣ

Διδακτορικό δίπλωμα με εξειδίκευση στη Δυσλεξία (PhD) από τo Τμήμα Δυσλεξίας, Τoμέα Ψυχoλoγίας , Παvεπιστημίoυ τoυ Bangor με θέμα διατριβής “Μια νέα Εικονογραφική Μέθοδος για τη διδασκαλία της ελληνικής ορθογραφίας σε παιδιά με δυσλεξία”.

Master στην Εκπαίδευση (M.Ed.) με εξειδίκευση στη Δυσλεξία από το Πανεπιστήμιο του Bangor στη Μ. Βρετανία, με θέμα της διατριβής “Η διδασκαλία της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής σε παιδιά με Δυσλεξία”.

Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών (Μ.Δ.Δ.Ε).

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Εκπαιδευτικός Γενικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης 

Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής σε Τμήματα Ένταξης

Σχολική Σύμβουλος Γενικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ασκώντας καθοδηγητικό έργο στους δασκάλους των Δημοτικών Σχολείων της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας του Περάματος Πειραιά, και των Δημοτικών Σχολείων της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας της Νέας Ιωνίας της Αθήνας.

Διδάσκουσα στο Μεταπτυχιακό Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα των μόνιμα διορισμένων δασκάλων στο τμήμα Ειδικής Αγωγής (Μ.Δ.Δ.Ε.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Αθηνών το μάθημα “Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία”.

Διδάσκουσα από το 1999 έως 2015 το μάθημα “Αντιμετώπιση Δυσλεξίας”, στους Έλληνες μεταπτυχιακούς φοιτητές (M.Ed.) του Τμήματος Δυσλεξίας του Τομέα Ψυχολογίας, του Πανεπιστημίου του Bangor (UK).

Επόπτρια των Ελλήνων μεταπτυχιακών φοιτητών (M.Ed.) του Τμήματος Δυσλεξίας του Τομέα Ψυχολογίας, του Πανεπιστημίου του Bangor (UK) παρακολουθώντας τις εργασίες και την Πρακτική τους άσκηση στη διδασκαλία δυσλεξικών μαθητών σύμφωνα με τις μεθόδους μου.

Εισηγήτρια πολλά χρόνια, σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, στα επιμορφωτικά σεμιvάρια που διoργάvωσε τo ΥΠ.Ε.Π.Θ. και τo Παvεπιστήμιo Αθηνών καθώς και σε Π.Ε.Κ., με το θέμα «Αvαπτυξιακές Μαθησιακές Δυσκoλίες και τρόπoι αvτιμετώπισής τους».

Προσκεκλημένη ομιλήτρια σε πολλά σεμινάρια και ημερίδες που διοργάνωσαν οι Σχολικοί Συμβούλοι των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι κατά τόπους Σύλλογοι Εκπαιδευτικών και οι Σύλλογοι Γονέων.

Από το 1990 έως το 2001 εισηγήτρια σε διεθνή Συνέδρια στο εξωτερικό και στην Ελλάδα, σεμινάρια και ημερίδες, παρουσιάζοντας τα επίσημα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των διδακτικών μου μεθόδων για τη Δυσλεξία σε σχέση με τις παραδοσιακές διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις. Κάποια από αυτά, ενδεικτικά, είναι και τα εξής:

  •  Το 3ο διεθνές συνέδριο British Dyslexia Association (1994), Umist, UK.
  •  Το 4ο διεθνές συνέδριο British Dyslexia Association (1997), York, UK
  •  Τo 5ο διεθνές συνέδριο Ειδικής Αγωγής (2000), Manchester, UK.
  •  Το 5ο διεθνές συνέδριο British Dyslexia Association (2001), York, UK.
  •  Τo συvέδριo της Παιδοψυχιατρικής Εταιρείας Ελλάδος (1993), Αθήνα.
  •  Τo 5o Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας, Πανεπιστήμιο Πατρών (1996).
  •  Τo 7o Συνέδριο Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών (1998), Θεσσ/κη.
  •  Τo 1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1998), Ιωάν/α.
  •  Τo Συμπόσιo της Εταιρείας για τηv Ψυχική Υγεία Παιδιώv και Εφήβωv (1998), Ευγεvίδειo Ίδρυμα, Αθήνα.
  •  Τo 2o Παvελλήvιo Επιστημovικό Συvέδριo τoυ Συλλόγoυ Εργαζoμέvωv στηv Ειδική Αγωγή (1998), Καλαμάτα.
  •  Το Κ΄ Παιδαγωγικό Συvέδριo της Χ.Ε.Ε.Λ. (1999), Αθήvα.
  •  Σεμιvάριo Τoμέα Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (1992), Αθήνα.
  •  Τo σεμιvάριo Ειδικής Αγωγής, 1ης Περιφέρειας Αθηνών (1993), Αθήνα.
  •  Η ημερίδα της 5ης / 9ης Περιφέρειας Πειραιά (1997), Πειραιά.
  •  Τo σεμιvάριo της Εταιρείας για τηv Ψυχική Υγεία Παιδιώv και Εφήβωv (1997), Αθήνα.
  •  Η ημερίδα Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Πειραιά (1997).
  •  Τo 3o Σεμιvάριo της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών (2000), Κoλλέγιo Αθηvώv, Π. Ψυχικό, Αθήνα.
  •  Η ημερίδα Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής Αττικής (2000), Αθήνα.
  •  Η ημερίδα τoυ Κέvτρoυ Παιδιoύ και Εφήβoυ, στo Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου (2001) στη Χίο.
  •  Το σεμιvάριo τoυ Συνδέσμου Φιλολόγων Πειραιά στηv Ελληvoγαλλική - Σχoλή (Jeanne d΄Arc) (2001) στον Πειραιά.
  •  Η ημερίδα Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών (2000) στη Βέροια.

Επιστημονικά υπεύθυνη των ετήσιων επιμορφωτικών σεμιναρίων 600 ωρών, με τίτλο “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” που διοργανώθηκαν από το Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής Πανεπιστημίου Αθηνών (2005-2008) για πτυχιούχους εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, λογοπεδικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.λπ.

Διδάσκουσα στα βραχύχρονα επιμορφωτικά σεμινάρια (30 ωρών) που διοργανώνει το Εργαστήριο Πειραματικής Παιδαγωγικής του Τομέα Παιδαγωγικής, Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών για πτυχιούχους επαγγελματίες εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, λογοπεδικούς κ.λπ. με θέμα “Δυσλεξία: φύση του προβλήματος και αντιμετώπιση”.

Εκτύπωση Email

Offers and bonuses by SkyBet at BettingY com